Enisnnäkin kiitokset Jamelialle merkin jätöstä! <3

Oltiin tässä aamupäivällä äidin ja sen kaverin kanssa oikein

Helsingissä asti shoppailemassa, ostin yhdet kivat farkut, ei ollut

edes kalliit 34,95. :) Muuten mä en osaa oikeestaan shopata, mua

on joskus sanottu miehekkääks, kun en ole oikein sellanen naisellinen

nainen, mä en esimerkiks ikinä ole edes pitänyt korkkareita jalassani,

pistänyt mitään hajuvesiä, en käytä hameita enkä meikkaa. No jos

noi on naiseuden määritelmät niin mä olen ihan mielelläni "miehekäs" :D

Joo no kerran kävin SeTa:n sivuilla tekemässä testin, oletko mies vai

nainen ja testin mukaan mä olen sukupuolineutraali, eli en ole selvästi

kumpikaan, mut kyllä mä ihan nainen olen, älkää pelätkö en ole transu. :D

Käytiin sit vetämässä Fasussa vähän evästä nassuun, mä otin sellasen

kanaleivän. :) Sit nähtiin kans äidin toista työkaveria ja sen muksua, se

työkaveri on nyt taas raskaana ja se synnyttää minä hetkenä hyvänsä,

aloin miettiä et oisko kenties joku palstalainen, aloitan salapoliisityön.