Mä en käsitä, miten typeristä asioista kaks ihmistä

voi saada riidan aikaseks. Siis onko se, oliko joulukuuseen

jäänyt yöksi valo päälle, hyvä aihe elämää suuremmalle riidalle? o_O

Joo jos äidiltä ja Heiniltä kysytään. Me ollaan molemmat niin tulisieluisia

 ihmisiä et vedetään pulttia toisillemme vähintään kerran päivässä ja

seuraavassa hetkessä ollaan, kun mitään ei ois tapahtunutkaan.

Kaks jääräpäätä kun pääsee väittelemään, niin siitä ei kyllä

hyvä seuraa, mut kumpikos meistä sen oikeesti tietää?

Se joka oli yöllä hereillä, eli minä. Hehheh, olimpas oikeassa,

joo ihan turha kinastelu mut se on meidän tapaista, mä oon vielä

miloona kertaa pahempi kun äiti, mun on pakko saada aina tahtoni

läpi ja kompromissit, joita on kuitenkin tehtävä tuottavat suurta

tuskaa, vaikeeta välillä olla tällänen luonne, mut tälläseksi

mut on luotu, ja mitä sitä itteään muuttamaankaan. :)