Joulu tuli, oli ja meni, oli ihana joulu,

kaikki oli iloisia ja saatiin kivoja lahjojakin,

ei ne lahjat joulussa tärkeintä ole todellakaan,

vaan se yhdessäolo. Mäkin sitten uskaltauduin

mukaan joulunviettoon, vaikka ensin olin ihan

varma, että mä en todellakaan mene ketään

tyhmyydelläni minnekään sukujuhliin kiusaamaan,

mut oon kyl ihan tyytyväinen, että menin,

ei tullut yhtäkään kommenttia mun laiskuudestani. :)

Setä vaan kysyi yhessä vaiheessa et mites autokoulu,

no kerroin sitten siitä lykystä ja se oli pahoillaan

tietenki mun puolesta mut en kuullu siitäkään mitään

vittuiluja, vahinkohan se oli. On kyl jääny mieleen

kytemään, et kannattaako mun oikeesti riskeerata

yhtään ja ajaa se kortti sit kesällä vai lopettaa tähän,

kun noi autot ei oikeen näytä olevan ihan hallinnassa.

No kesään on onneksi vielä pitkä aika.

Palatkaamme jälleen jouluun;

Lahjoja tuli, ehkä vähän liikaakin, itse kun en suurempia

summia niihin käyttänyt, mutta en mä valita, kaikelle on

käyttöä ja onhan noita lahjojen antajiakin sellainen määrä

etten ihan pientä määrää ajatellutkaan, mutta on tossa

kyllä aika paljon, ainaki mun mielestä, tässä nyt mitä

joulupukki toi, joo meille tulee mummolaan edelleen

joulupukki, vaikka vanhin lapsi on jo kohta 14. :D

-Muumi rakkausmuki
-Sofi Oksasen Puhdistus
-Villasukat
-Vaaleanpunainen puhelin
-280e Stocmannin lahjakortteja
-230e
-Hiusharja
-Ystävän tekemän CD:n
-Vaaleanpunaisen kukkaron
-Korun
-Pinkit örkkikalsarit

-kassillinen kosmetiikkaa

juups, tossa ne oli.

Ja juttu jatkuu taas, ajattelin et vois käydä tänään

kattomassa ton blackoutin, millanenkohan se on,

en kyl yhtään tiedä jaksaaks, mut ei mulla muutakaan

tekemistä oikeen ole.

Eilen illalla me pelattiin siskon kans Lips-peliä,

ja mä vein sitä yli 100tuhannel Bleeding Love-biisis,

olin ihan kunkku siinä. Ja se suuttu ku mul on parempi

sävelkorva ja saan ääntä paremmin kun se. :)

Hyvää Tapaninpäivää kaikille! <3