Tuolla ulkona on ihan ylikylmä! Huhhuh, mulla oli

sentään aika paljon vaatetta ja pipoki, mut silti luulin

oikeesti et saan vielä jonku kylmyyshalvauksen. Joo

jouduin venailee dösää yli puol tuntii ulkona, ku myöhästyin

edellisestä pari minuuttia, oli tosi ihanaa. Vtut, ja röökiä palo

enemmän kun laki sallii, se lämmittää mukavasti sisältäpäin,

mut nyt tulee neki korvista ulos. Pääsin onnekseni kotiin ja

menin heti puoleks tunniks kuumaan suihkuun. <3

Ihanaa oikeesti päästä ulkoilun jälkeen suihkuun tai

saunaan jos on ollut kylmä ulkona. Illalla sit saunaan,

mä rakastan saunomista, käyn joku 3 kertaa viikossa

saunomassa. :D Mun silmä vammaa... Siin on joku

hitonmoinen patti joka aina vaihtaa paikkaa, se on ollut

siinä kohta 4 vuotta, että tuskinpa mikään kasvain, eihän

mulla enää olis koko silmää jos se sellanen olis. Olen

päättänyt ajatella että se on rasvapatti. Koska mitään

näköhäiriöitä ei ole ollut ja mun näkö itseasiassa on

parantunut joka kerta kun oon käynyt tarkastuksessa. :D

Ärsyttää vaan siltikin. Mulla on kauhee lääkärikammo enkä

suostu menemään lääkärille ennen kun oon kuolemansairas,

lapsellista, tiedän, mut mulla ei todellakaan ole sairaaloista

hyviä kokemuksia. Ja kuvittelen jokaisen pienenkin vaivan

olevan vähintään joku kuolemantauti. Huhhuh, tulipas taas avauduttua.

Ja hei jos joku käy täällä puolella lueskelemassa niin merkkiä saa ja pitääkin itsestään jättää! <3